Min bilder
Namn:
Plats: Sweden

fredag 21 november 2008

Vaccin och födelsedag

Det är vinter ute nu. Jag fick skrapa rutorna på bilen innan jag kunde åka iväg till Norrmalms vårdcentral.
Där har jag vaccinerat mig mot TBC. Det sved lite men gjorde inte speciellt ont. Vaccionationen är intrakutan, dvs i huden, så jag har liksom en liten bulle på armen nu.
Idag fyller min lilla mamma år. Ska åka hem till stenkullen och fira henne. Och imorgon ska jag träffa Ingela =D Det ska bli kul, har inte sett henne sedan i somras.
Madde, nath, Emma och Linnea kommer vara med också. Det ska bli skoj att träffa dem också.

1 kommentarer:

Blogger en fis i rymden sa...

bra!!
jag har fått för mej attd et ska göra jätteont...har det blivit varigt än?

22 november 2008 kl. 09:38  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida